Podmínky používání aplikace Wewell

Datum účinnosti: 06.05.2024

 

 

  1. Podmínky používání 
    1. Tyto podmínky používání platformy Wewell („Smlouva“ nebo „Podmínky“) jsou závaznou smlouvou mezi vámi („vy“ nebo „Zákazník“) a společností Wewell s.r.o., se sídlem na adrese Veterná 8760/43, Trnava 917 01, Slovenská republika, IČO: 54 448 506, vedenou v obchodním rejstříku Okresného súdu Trnava, Oddiel: Sro, Vložka č.: 51050/T („Wewell“ nebo „my“).  
    2. Wewell provozuje mobilní aplikaci Wewell („Aplikace“), která zákazníkům („Zákazníci“) poskytuje informace o výrobcích osobní péče („Zboží“) a umožňuje jim nákup tohoto Zboží.
    3. Abyste mohli používat naší aplikaci a všechny přidružené webové stránky, včetně mobilních verzí webových stránek, které vlastníme a provozujeme my, naši předchůdci nebo právní nástupci nebo naše přidružené společnosti (dále souhrnně „Platforma“), a používat všechny služby, aplikace, software, funkce a produkty, které jsou přístupné prostřednictvím Platformy a které odkazují na tuto Smlouvu (souhrnně „Služby“), musíte si tyto Podmínky přečíst, souhlasit s nimi, vzít je na vědomí a přijmout je. Součástí těchto Podmínek jsou také Zásady ochrany osobních údajů dostupné na adrese https://www.wewell.app/document/privacy-policy.
    4. Stažením Aplikace z platformy pro distribuci softwaru společnosti Apple („App Store“) a/nebo z platformy pro distribuci softwaru společnosti Google („Play Store“) a jejich aktualizací vyjadřujete svůj souhlas s tím být vázáni Podmínkami a potvrzujete, že jste si tyto Podmínky přečetli, porozuměli jim a souhlasíte s nimi. Pokud těmto Podmínkám nerozumíte, nesouhlasíte s nimi nebo si je nepřejete přijmout, nejste oprávněni Platformu ani Služby používat. Tyto Podmínky nesmí stanovit pravidla používání Aplikace, která jsou v rozporu s nejnovějšími podmínkami služby Apple Media Services a/nebo podmínkami služby Google Play („Pravidla používání“). V případě, že je Smlouva v rozporu s Pravidly používání, mají přednost Pravidla používání.
    5. Wewell nabízí software určený pro neomezený počet uživatelů. Prostřednictvím Aplikace mohou Zákazníci získat informace o složení kosmetických výrobků získaných z důvěryhodných veřejných zdrojů k určitému datu. Zákazníci mohou využít Aplikaci a naskenováním čárového kódu kosmetických výrobku zjistit analýzu ingredicencí tohoto výrobku.
    6. Wewell si vyhrazuje právo dle vlastního uvážení kdykoli změnit, upravit, přidat nebo odstranit části těchto Podmínek. O změně Podmínek vás budeme informovat, zejména prostřednictvím Platformy. Změna podmínek je účinná dnem jejího zveřejnění prostřednictvím Platformy.
  2. Užívání Platformy a zákaznický Účet
    1. Používání Platformy je bezplatné. Zákazník nese náklady mu vzniklé v souvislosti s realizací přístupu a používání Platformy (např. náklady na internetové připojení atd.). 
    2. Pokud je Zákazník fyzickou osobu a užívá Platformu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání, použijí se na smluvní vztahy mezi ním a Wewell zákonná ustanovení upravující právní postavení spotřebitele. 
    3. Pro vytvoření zákaznického účtu v Aplikaci („Účet“) vám musí být alespoň 18 let a musíte v dobré víře poskytnout přesné informace, které se zavazujete udržovat aktuální. Vytvořením Účtu jménem právnické osoby nám zaručujete, že máte veškerá potřebná oprávnění k tomu zavázat tuto právnickou osobu k těmto Podmínkám. 
    4. K vytvoření Účtu budeme potřebovat následující informace:
  • jméno a příjmení (resp. název);
  • e-mailovou adresu;

V případě objednání Zboží pak budeme vyžadovat další informace nezbytné pro jeho doručení.

  1. Jste zodpovědní za bezpečnost vašeho Účtu a za veškerou aktivitu na Účtu v době, kdy je na Účtu někdo přihlášen. Pokud se domníváte, že byl váš Účet napaden, neprodleně nás kontaktujte na adrese support@wewell.app.
  2. Po vytvoření Účtu může právnické osoby může z naší strany dojít k jeho ověření. V případě, kdy se nejedná o existující společnost nebo v případě, kdy Účet založila osoba, která k takovému jednání není oprávněna, jsme oprávněni tento Účet smazat.
  1. Odstranění a pozastavení Účtu
    1. Pokud si přejete svůj Účet trvale odstranit, můžete tak učinit přímo v nastavení Aplikace. 
    2. Ustanovení těchto Podmínek, jejichž povaha to vyžaduje, zůstávají v platnosti, i když už u nás nemáte Účet.
  2. Objednávka, platby
    1. V Aplikaci je zobrazeno nabízené Zboží („Nabídka“), včetně popisu jeho hlavních vlastností. V Aplikaci jsou také uvedeny ceny jednotlivého Zboží, které jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění, kromě nákladů spojených s balením a dodáním objednávaného Zboží. Ceny Zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány v Aplikaci. Ceny Zboží nejsou přizpůsobovány Zákazníkovi na základě automatizovaného rozhodování.
    2. Aplikace obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním objednávaného Zboží a o způsobu a času jeho dodání. Výše nákladů spojených s balením a dodáním Zboží záleží na uvedené doručovací adrese, zejména zvolené zemi.
    3. Wewell umožňuje Zákazníkům odeslání objednávek Zboží („Objednávka“) za účelem uzavření kupní smlouvy s Wewell. Objednávka je vytvořena prostřednictvím objednávkového systému, který zobrazuje informace o jednotlivých Objednávkách a status vyřízení jednotlivých Objednávek:
      1. Confirming - Objednávka je Zákazníkem zaplacená a je postoupena k dalšímu zpracování,
      2. Preparing - Zboží je zabaleno a připraveno k odeslání, 
      3. Cancelled - Wewell fakticky není schopna Zboží odeslat; v tomto případě Wewell informuje Zákazníka,
      4. In transit - Zboží je předáno přepravci,
      5. Delivered -  Objednávka je doručena Zákazníkovi,
      6. Returned - přepravce nedoručil Zboží Zákazníkovi.
    4. Zveřejnění Nabídky v Aplikaci není považováno za návrh na uzavření kupní smlouvy. Návrhem na uzavření kupní smlouvy je až odeslání Objednávky z vaší strany Wewell. Wewell si vyhrazuje právo kdykoliv změnit sortiment Zboží nabízeného k prodeji v Aplikaci, zejména z důvodu omezení na straně svých dodavatelů.
    5. Výběr Zboží můžete provést zvolením relevantních kritérií, anebo zadáním názvu Zboží nebo jeho části do vyhledávacího pole. Po provedení výběru Zboží vám Wewell nabídne seznam relevantních Nabídek odpovídajících vašemu zadání. Seznam Nabídek je uspořádán zejména podle profilu zákazníka, ceny Zboží a kvality hodnocení daného Zboží Zákazníky. Při vytváření profilu Zákazníka a doporučeného řazení bere Wewell v úvahu širokou škálu parametrů, které jsou založeny na typu a stavu pleti dle uvedení Zákazníka.
    6. Vybrané Zboží můžete uložit kliknutím na příslušné tlačítko v rámci Nabídky do virtuálního nákupního košíku. Umístění Zboží do košíku je předpokladem pro odeslání Objednávky. Do košíku můžete umístit více položek Zboží. Před odesláním Objednávky máte možnost zjišťovat a odstraňovat chyby vzniklé při zadávání údajů v Objednávce, zejména máte možnost jednotlivé položky z virtuálního košíku odstraňovat a kontrolovat a měnit údaje uvedené v Objednávce, především množství a druh Zboží, kontaktní údaje a doručovací adresu.
    7. Před odesláním Objednávky se vám zobrazí vždy všechno Zboží uložené v košíku, cena tohoto Zboží, množství jednotlivých položek (kusů), součet ceny veškerého Zboží uloženého v košíku a náklady na dopravu objednávaného Zboží; ceny Zboží se zobrazují jako ceny včetně DPH. 
    8. Odeslání Objednávky kliknutím na tlačítko k potvrzení objednávky je považováno za návrh na uzavření kupní smlouvy s Wewell. Neprodleně po přijetí Objednávky vám Wewell zašle na e-mailovou adresu zadanou v rámci Objednávky potvrzovací e-mail se souhrnem Objednávky obsahující alespoň identifikaci vybraného Zboží, vyčíslení kupní ceny jednotlivých položek i souhrnné kupní ceny za všechny položky dle Objednávky, identifikaci způsobu dopravy a její ceny, způsobu úhrady kupní ceny, dále doručovací a fakturační adresu spolu s PDF verzí těchto Podmínek. Obdržením potvrzovacího e-mailu je uzavřena kupní smlouva mezi vámi a Wewell. Pokud jste spotřebitelem, je kupní smlouva spotřebitelskou smlouvou ve smyslu § 1810 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník („Občanský zákoník“). 
    9. Na základě uzavřené kupní smlouvy jsme povinni dodat vám Zboží, které je předmětem kupní smlouvy, v množství, kvalitě a způsobem dle Objednávky, a odeslat je v termínu odpovídajícím informaci o dostupnosti Zboží uvedené v Nabídce.
    10. Na základě uzavřené kupní smlouvy máte povinnost zaplatit Wewell kupní cenu a cenu přepravy online platbou prostřednictvím zpracovatele plateb Stripe (https://stripe.com). V případě, že je v Objednávce zahrnuto více kusů Zboží, Zákazník uhradí kupní cenu za všechno Zboží jedinou platbou; náklady na dopravu zboží jsou v takovém případě účtovány zvlášť pro Zboží od každého dodavatele Zboží, přičemž náklady na dopravu jsou uvedeny ve virtuálním košíku. Pro každou platbu vám vystavíme daňový doklad. Daňový doklad vám pošleme v elektronické podobě na zadanou e-mailovou adresu v po doručení Zboží. 
    11. Výslovně chápete a souhlasíte s tím, že Wewell nenese odpovědnost za žádné platby a peněžní transakce, ke kterým dojde v důsledku vašeho používání Služeb. Výslovně chápete a souhlasíte s tím, že všechny platby a peněžní transakce jsou zpracovávány zpracovatelem plateb Stripe. Pokud chcete uhradit kupní cenu online platbou, ​​budete muset do Stripe přidat platební kartu. Při přidávání platební karty jsou informace o vaší kartě uloženy u zpracovatele plateb Stripe. Souhlasíte s tím, že Wewell nebude odpovědná za jakékoli problémy týkající se finančních a peněžních transakcí mezi vámi a jakoukoli jinou stranou, včetně společnosti provozující Stripe. Wewell dále neodpovídá Zákazníkům za funkčnost platební brány.
    12. Pro platby za Služby nesmíte využívat odcizené ani neautorizované platební nebo kreditní karty. 
    13. V rozsahu povoleném zákonem si Wewell vyhrazuje právo na změnu svých zpracovatelů plateb, a to kdykoli a bez předchozího upozornění. Wewell neukládá žádné informace o platební kartě. 
    14. V závislosti na vaší lokalitě vám mohou některé banky účtovat poplatek za zahraniční transakce při platbě kupní ceny. Wewell nad tímto poplatkem nemá kontrolu. Pro získání bližších informací se obraťte na svou banku.
    15. Vyhrazujeme si právo v budoucnu změnit naše poplatky a účtovat další poplatky za jakýkoli typ transakce.
  3. Dodání Zboží
    1. Zákazníkovi je Zboží dodáno na doručovací adresu zvolenou v Objednávce.
    2. Při přepravě Zboží Zákazníkovi v postavení spotřebitele je Zboží předáno v okamžiku, kdy přepravce předá Zboží Zákazníkovi v místě předání (zpravidla první dveře/vrata/brána v místě dodání určeném Zákazníkem). Okamžikem převzetí Zboží Zákazníkem přechází na Zákazníka nebezpečí škody a nahodilého zhoršení kvality zakoupeného Zboží. Pokud měl Zákazník Zboží od přepravce převzít, přechází nebezpečí nahodilého zničení a nahodilého zhoršení kvality zakoupeného Zboží na Zákazníka v okamžiku, kdy mu bylo umožněno se zbožím disponovat, ne však dříve než v udanou dobu doručení.
    3. Wewell dodává Zboží prostřednictvím přepravce. Údaj o tom, že je Zboží skladem, nebo že bude naskladněno za vyznačenou dobu u konkrétního Zboží, má zpravidla vliv na délku dodací doby Objednávky. U Zboží, kde je vyznačen určitý počet dnů nebo týdnů než bude Zboží naskladněno, bude dodací lhůta objednávky delší a Zákazník tuto skutečnost bere na vědomí a odesláním Objednávky s tím vyjadřuje souhlas.
    4. Zákazník má možnost zvolit si některý ze způsobů dopravy aktuálně nabízených v Aplikaci.
    5. V případě, že je způsob dopravy sjednán na základě zvláštního požadavku Zákazníka, nese Zákazník riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
    6. V případě, že je z důvodů na straně Zákazníka nutné Zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo určeno v Objednávce, je Zákazník povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním Zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
    7. Nepřevezme-li Zákazník Zboží při jeho dodání přepravcem, Zboží je následně vráceno Wewell a současně, neodstoupí-li Zákazník od kupní smlouvy, je Wewell oprávněna požadovat po Zákazníkovi náklady účtované přepravcem na dodání Zboží zpět Wewell. Tento náklad představuje pro Wewell škodu, která vznikla porušením zákonných povinností Zákazníka ve smyslu § 2913 odst. 1 Občanského zákoníku. Wewell je v takovém případě oprávněna účtovat poplatek za uskladnění Zboží a případně od kupní smlouvy odstoupit. Nárok na úhradu nákladů za uskladnění Zboží a nárok na náhradu škody porušením zákonných povinností Zákazníka (jak spotřebitele tak podnikatele) je Wewell oprávněna jednostranně započíst proti nároku Zákazníka na vrácení kupní ceny.
    8. Zákazník je povinen Zboží při jeho převzetí zkontrolovat a přesvědčit se o jeho vlastnostech (zejména zda Zákazník obdržel správný druh Zboží, zda má Zboží ujednanou jakost, zda Zboží ve svém balení obsahuje vše, co podle návodu obsahovat má atd.). V případě viditelného poškození zásilky přepravcem je Zákazník oprávněn takovou zásilku nepřevzít. Wewell nenese odpovědnost za škody způsobené přepravcem, případně pozdním doručením Zboží přepravcem.
  4. Daně
    1. Shromažďujeme daňové identifikační údaje a hlásíme je finančním úřadům, pokud to po nás vyžadují obecně závazné právní předpisy.
    2. Jsme zodpovědní za řadu daní z finančních transakcí v různých jurisdikcích. Pokud se nacházíte v jurisdikci, ve které je Wewell povinna účtovat a vybírat daň (např. DPH), a transakce spadá pod danou daň, pak se tato daň přičte k celkové částce.  Po uhrazení bude částka daně automaticky odečtena a poukázána příslušnému finančnímu úřadu.
  5. Omezení
    1. Jste zodpovědní za veškerou aktivitu na vašem Účtu. Pokud na vašem Účtu zjistíme obsah, který porušuje tyto Podmínky, můžeme takový obsah podle vlastního uvážení odstranit. Pokud se důvodně domníváme, že jakýkoli obsah nebo aktivita na naší Platformě porušuje tyto Podmínky nebo pro nás může být škodlivý, můžeme podle našeho uvážení váš přístup k Účtu pozastavit nebo Účet zrušit. 
    2. Nepovolujeme obsah, který porušuje naše Podmínky nebo zákon. Souhrnem těchto pravidel je, že nepovolujeme: i) nelegální obsah; ii) obsah, který je hrubý vůči ostatním uživatelům; iii) obsah, který využívá duševní vlastnictví ostatních; iv) pornografický obsah. Pokud se důvodně domníváme, že jakýkoli obsah na naší Platformě porušuje tyto podmínky nebo může poškodit nás, naše Zákazníky nebo jinou třetí stranu, můžeme tento obsah podle vlastního uvážení odstranit.
  6. Porušení Podmínek
    1. Prověřujeme hlášení o možných porušeních zákona a těchto Podmínek a spolupracujeme se Zákazníky na řešení případných porušení. Zrušení či zablokování Účtu není rozhodnutí, které bereme na lehkou váhu, a provádíme jej pouze v těch nejzávažnějších případech.
    2. Pokud někoho podezříváte z porušení těchto Podmínek, dejte nám prosím vědět na adrese support@wewell.app. Každé nahlášení bude přezkoumáno našimi pracovníky a o vyhodnocení budete vyrozuměni.
    3. Neustále testujeme nové funkce s cílem vylepšit naše Služby. Můžeme přidávat nebo odebírat funkce a testovat funkce s náhodnou podmnožinou naší komunity. Pokud se domníváme, že se funkce výrazně liší od těchto Podmínek, vysvětlíme vám tyto rozdíly během testování.
  7. Obsah poskytovaný na Platformě
    1. Wewell nenese odpovědnost v případě ztráty či poškození dat ve vašem Účtu. Wewell není povinna nahradit případnou škodu způsobenou ztrátou či poškozením těchto dat.
    2. Wewell vylučuje jakoukoliv odpovědnost za vymazání jakéhokoli obsahu nebo uživatelských dat. Vyhrazujeme si právo kdykoli upravit jakýkoli obsah nebo zamezit přístup k Aplikaci v reakci na porušení nebo podezření na porušení těchto Podmínek.
    3. Zákazník nese veškerá rizika spojená s užíváním Služby, včetně spoléhání se na uvedenou kvalitu, integritu, přesnost, úplnost nebo užitečnost obsahu. Můžeme odstranit jakýkoli obsah, včetně obsahu, o kterém zjistíme, že neplní účel Služeb, porušuje tyto Podmínky, je jinak v rozporu se zákonem nebo je jinak nevhodný podle našeho uvážení.
  8. Používání Služeb
    1. Tímto souhlasíte se shromažďováním a používáním anonymizovaných údajů z naší strany (včetně metadat, analytických, diagnostických a technických údajů a statistik používání) týkajících se nebo vyplývajících z vašeho používání Služeb za účelem poskytování funkčnosti Služeb, dalšího vývoje produktů, marketingu a pro ověření dodržování těchto Podmínek.
  9. Duševní vlastnictví
    1. Wewell investovala značné úsilí a zdroje do vývoje svého duševního vlastnictví, mimo jiné do Platformy, Služeb a jakéhokoli dalšího softwaru, vlastností, funkcí, designu, autorských děl jakéhokoli druhu, informací nebo jiných materiálů, které vám zpřístupnila („Duševní vlastnictví“). Wewell vám tímto poskytuje právo používat Duševní vlastnictví pro účely používání Služeb a/nebo Platformy „tak, jak je“ na nevýhradní bázi, bez jakýchkoli jiných záruk než těch, které jsou uvedeny v těchto Podmínkách, a to po dobu poskytování Služeb. Zároveň s tímto berete na vědomí a souhlasíte s tím, že veškeré Duševní vlastnictví zůstává výhradním vlastnictvím Wewell a v žádném okamžiku nezískáváte jiná práva než ta, která vám jsou výslovně udělena těmito Podmínkami, pokud k tomu Wewell nedá předem písemný souhlas. Wewell si vyhrazuje právo odstranit přístup Zákazníka k jakémukoli Duševnímu vlastnictví po ukončení poskytování Služeb. 
    2. Wewell vám títmo uděluje nepřenosnou, nevýhradní, bezúplatnou, odvolatelnou a nesublicencovatelnou licenci k instalaci a používání Aplikace na všech zařízeních, která, jakožto koncový uživatel, vlastníte. Aplikaci lze používat výhradně v České republice, Slovenské republice, Polsku, Německu a Rakousku.
    3. Dále se zavazujete, že se nebudete pokoušet o zpětné inženýrství („reverse engineering“) nebo jakýkoli jiný přístup ke zdrojovému kódu jakéhokoli Duševního vlastnictví. Bez ohledu na toto omezení nesmíte obcházet technické ochrany nebo jiná omezení spojená s Platformou nebo Službami, s výjimkou případů, kdy je taková činnost výslovně povolena příslušnými právními předpisy. Nesmíte používat Duševní vlastnictví k vytváření jakéhokoli softwaru, který je podobný Službám a/nebo Aplikaci. Dále nesmíte umožnit přístup ke Službám neautorizovaným aplikacím třetích stran. 
    4. Pokud nám poskytnete zpětnou vazbu ke Službám, například doporučení na vylepšení nebo funkce, nebude taková zpětná vazba považována za důvěrnou a chráněnou a implementace této zpětné vazby se případně stane duševním vlastnictvím Wewell a může se stát součástí našeho Duševního vlastnictví, aniž by vám za to byla poskytnuta náhrada.
    5. Pokud vytvoříte jakýkoli obsah (texty, obrázky atd.) související se Službami („Uživatelský obsah“), udělujete nám a poskytovatelům služeb třetích stran používaných v souvislosti se Službami nevýhradní, celosvětovou, bezplatnou, sublicencovatelnou a převoditelnou licenci k používání, reprodukci, distribuci, zobrazování a předvádění Uživatelského obsahu v souvislosti s provozem, propagací (např. marketingové materiály, prezentace a reklamy) a zlepšováním Platformy a Služeb. Tato licence trvá po dobu trvání vlastnických práv spojených s Uživatelským obsahem. Na oplátku si ponecháváte nevýhradní licenci ke sdílení svého Uživatelského obsahu, avšak pouze pro nekomerční účely. Wewell může podle svého uvážení kdykoli a z jakéhokoli důvodu zrušit vaše oprávnění vytvářet nebo sdílet Uživatelský obsah. Dbejte prosím na to, aby váš Uživatelský obsah neporušoval práva třetích stran. Pokud bude Wewell čelit jakýmkoli právním problémům nebo nárokům v důsledku vašeho Uživatelského obsahu, ponesete odpovědnost za veškeré škody, které nám vzniknou.
  10. Funkce Aplikace v rámci hodnocení výrobků
    1. Aplikace slouží k nabídce bodovacího a doporučovacího systému, který analyzuje informace o složení kosmetických výrobků získané z důvěryhodných veřejných zdrojů k určitému datu. Wewell nezaručuje, že naskenovaný výrobek má skutečně uvedené složení, Aplikace pouze zobrazuje složení výrobku k určitému datu, které je u výrobku uvedeno.
    2. Systém hodnocení a doporučení Wewell je prováděn zcela nezávisle, výhradně algoritmem Aplikace, který vyhodnocuje chemické složení naskenovaného výrobku. Žádná značka ani výrobce výrobku nemůže nabízené skóre a doporučení ovlivnit. 
    3. Vezměte prosím na vědomí, že systém skórování a doporučení Wewell poskytuje pouze informace pro vzdělávací účely, tyto informace nejsou lékařským nebo léčebným doporučením, odbornou diagnózou, názorem nebo službou. Informace poskytované v Aplikaci nenahrazují odborné lékařské poradenství, diagnózu nebo léčbu. Veškerý obsah, včetně textů, grafiky, obrázků a informací, obsažený na stránkách společnosti Wewell nebo dostupný jejich prostřednictvím, slouží pouze k obecným informačním účelům, nenabízí lékařský nebo jiný odborný názor na daný výrobek. Aplikace není uzpůsobena tak, aby splňovala předpisy specifické pro dané odvětví (HIPAA, FISMA, atd.), a by vaše interakce podléhaly těmto zákonům, nesmíte tuto licencovanou aplikaci používat. Aplikaci nesmíte používat způsobem, který by porušoval zákon Gramm-Leach-Bliley Act (GLBA).
  11. Aplikace třetích stran 
    1. Pro přihlášení do Účtu a využívání případných dalších funkcí můžete Wewell udělit přístup ke svým účtům třetích stran, jako jsou Google nebo Apple. Pokaždé, když připojíte svůj účet třetí strany, zobrazí tento účet třetí strany stránku s popisem informací, ke kterým má Wewell přístup. 
    2. Přístup Wewell k těmto účtům můžete kdykoli zrušit pomocí stránky nastavení zabezpečení příslušné třetí strany. 
  12. Zřeknutí se a omezení odpovědnosti
    1. I při využití automatizovaných systémů, které analyzují obsah, k detekci porušení a zneužití, jako je spam, malware a nelegální obsah, je váš přístup k našim Službám nebo jakémukoli obsahu a jejich používání na vaše vlastní riziko. Máme právo provádět změny a aktualizovat jakékoli informace obsažené v našich Službách bez předchozího upozornění.
    2. Zákazník bere na vědomí, že Wewell není výrobcem prodávaných výrobků, nýbrž jejich distributorem v rámci širšího dodavatelského řetězce. I přes veškerou vynaloženou snahu Wewell proto může ve výjimečných případech nastat situace, že objednané Zboží, dle již uzavřené kupní smlouvy, nebude dostupné, v důsledku čehož se závazek Wewell k jeho dodání Zákazníkovi může stát pro Wewell nesplnitelným a v takovém případě závazek Wewell zanikne pro nemožnost plnění ve smyslu ustanovení § 2006 odst. 1 Občanského zákoníku.
    3. Wewell neodpovídá za nesprávný nebo nevhodný výběr Zboží Zákazníkem.
    4. Wewell nezaručuje, že Aplikace bude k dispozici a bude fungovat 100 % času, a nepřijímá žádnou odpovědnost za jakékoli prostoje Služeb. Wewell nezodpovídá za nedostupnost Služeb způsobenou poskytovateli internetového připojení Zákazníků.
    5. Aplikace a Služby jsou poskytovány tak, jak jsou („as is“), a bez jakýchkoliv záruk. Wewell Zákazníkovi, který není v postavení spotřebitele, odpovídá za způsobenou škodu výhradně v případě, že byla způsobena úmyslně nebo hrubou nedbalostí, ve všech jiných případech je odpovědnost Wewell za škodu vyloučena. 
    6. Pro tento článek jsou „my“ a „naše“ (a další užití první osoby množného čísla) definovány tak, že zahrnují také naše vedoucí pracovníky, ředitele, zaměstnance, zástupce, poradce a poskytovatele služeb třetích stran.
  13. Odškodnění
    1. V rozsahu povoleném právními předpisy nás odškodníte za všechny ztráty a závazky, včetně poplatků za právní zastoupení, které vyplynou z těchto Podmínek nebo se týkají vašeho používání našich Služeb. Vyhrazujeme si právo na výlučnou kontrolu nad vymáháním a obhajobou nároku, na který se vztahuje toto ustanovení. Pokud se rozhodneme tohoto práva využít, zavazujete se nám poskytnout veškerou potřebnou součinnost.
    2. Vaše povinnost odškodnit nás podle tohoto článku se vztahuje také na naše vedoucí pracovníky, ředitele, zaměstnance, jiné zástupce a na poskytovatele služeb třetích stran.
  14. Řešení sporů a rozhodné právo
    1. V případě vzniku problému nás kontaktujte na e-mailové adrese support@wewell.app. Pokud vznikne spor vyplývající z těchto Podmínek nebo v souvislosti s vaším používáním našich Služeb a nebude možné jej vyřešit vzájemnou dohodou, budou jej muset vyřešit příslušné soudy. Veškeré spory vyplývající z těchto Podmínek podléhají výlučné pravomoci příslušných soudů České republiky.
    2. Tyto Podmínky se řídí a budou se vykládat v souladu s právními předpisy České republiky s vyloučením jejich kolizních norem. Tyto Podmínky nijak neomezují vaše práva na ochranu spotřebitele, na které byste mohli mít nárok na základě závazných právních předpisů vaší země pobytu.
  15. Informace pro spotřebitele
    1. Wewell je povinna poskytnout Služby a/nebo Zboží ve shodě se smlouvou a bez právních a faktických vad. Plnění musí být poskytnuto v ujednaném množství, jakosti a provedení.
    2. Odstoupení od smlouvy (vrácení Zboží).
      1. Zákazník, který je spotřebitelem, je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy uzavřené s Wewell, a to bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce ve lhůtě 14 dní od převzetí Zboží. Odstoupení musí být učiněno jednoznačným prohlášením písemně nebo e-mailem na adresu Wewell, přičemž v odstoupení musí být kupní smlouva jednoznačně identifikována (např. číslem Objednávky). Zákazník může odstoupení Wewell zadat pomocí Aplikace, přičemž následně obdrží štítek k vrácení zboží, nebo může odstoupit korespondenčně odesláním vzorového formuláře na adresu Wewell, přičemž k odstoupení lze využít vzorový formulář dostupný v Aplikaci. 
      2. Zákazník není oprávněn odstoupit od kupní smlouvy v případech podle § 1837 Občanského zákoníku, zejména u Zboží vyrobeného podle speciálních požadavků nebo Zboží přizpůsobeného osobním potřebám (např. v případě gravírovaného obalu) a u Zboží, které bylo vyňato z uzavřeného obalu, a které není možné vrátit z důvodů ochrany zdraví a hygienických důvodů (např. při otevření kosmetických přípravků a jiného Zboží, které přichází do přímého styku s pokožkou).
      3. V případě odstoupení od kupní smlouvy má Zákazník povinnost vrátit Wewell Zboží na své vlastní náklady, a to nejpozději do 14 dní ode dne odstoupení, s výjimkou případů, kdy již Zboží použil nebo poškodil. Tato lhůta se považuje za zachovanou, pokud bylo Zboží předáno k přepravě nejpozději v poslední den lhůty. Zákazník má povinnost vrátit Zboží na adresu, kterou mu Wewell za tímto účelem sdělí, případně na adresu sídla Wewell. K vrácení Zboží může Zákazník použít zasílací štítek, který mu v případě žádosti v jeho Účtu v Aplikaci Wewell zašle na e-mailovou adresu. 
      4. Zákazník, který je spotřebitelem, odpovídá Wewell za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání se Zbožím jinak, než je nutné, aby se seznámil s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností (např. použije-li Zákazník kosmetický produkt i potom, co jej už jednou zkusil). Zboží musí mít současně všechny části z jeho původního balení.
      5. Po vrácení ZbožíWewell zpracuje vrácení platby Zákazníkovi bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dní od dne doručení odstoupení od smlouvy Wewell. To se nevztahuje na dodatečné náklady, pokud Zákazník zvolil jiný druh doručení, než je nejlevnější běžný způsob doručení, který Wewell nabízí. Wewell vrátí Zákazníkovi platbu stejným způsobem, jaký použil Zákazník při své platbě za Zboží. V případě, že vrácená Objednávka obsahovala více kusů Zboží a je vrácená jen část Objednávky, Wewell je povinna vrátit celou částku za vrácené Zboží, není však povinna vrátit částku za dopravu. 
    3. Reklamace vadného Zboží (uplatnění práv z vadného plnění).
      1. V případě, že na základě prohlídky Zboží Zákazník zjistí, že Zboží je vadné, nebo mu bylo dodáno Zboží neodpovídající kupní smlouvě co do množství, jakosti nebo provedení, je Zákazník povinen neprodleně tyto skutečnosti oznámit Wewell písemně nebo prostřednictvím e-mailu uvedeného v potvrzení Objednávky („Reklamace“). K Reklamaci může Zákazník využít Aplikaci. Při Reklamaci Zákazník uvede: své kontaktní údaje, popis vady, jak se vada projevuje a kdy na ni Zákazník přišel, požadovaný způsob vyřízení Reklamace, doklad o koupi Zboží.
      2. Zákazník, který je spotřebitelem, může vytknout Wewell vadu, která se na Zboží projeví v době 2 let od jeho převzetí nebo do data použitelnosti uvedeného na obalu Zboží. Projeví-li se vada Zboží v průběhu 1 roku od jeho převzetí, má se za to, že Zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to povaha Zboží nebo vady vylučuje. Wewell upozorňuje, že zvýšenou citlivost či případ alergické reakce na dodané Zboží nelze samy o sobě považovat za vadu Zboží.
      3. V případě vady Zboží máte jako spotřebitel práva:
  • Požadovat odstranění vady, a to dle vaší volby buď dodáním nového Zboží nebo jeho opravou. Pokud vámi zvolený způsob odstranění vady není možný anebo je ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný, zvolí způsob odstranění vady Wewell. Wewell může odmítnout vadu odstranit, pokud je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné s ohledem na význam vady a hodnotu Zboží bez vady.
  • Požadovat přiměřenou slevu z ceny Zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy (a následně požadovat vrácení ceny Zboží), a to v následujících případech:
    • Wewell vadu odmítla odstranit nebo ji neodstranila v přiměřené době po vytknutí a Zboží k odstranění vady nepřevzala na vlastní náklady,
    • vada se projevila opakovaně,
    • vada je podstatným porušením smlouvy,
    • z prohlášení Wewell nebo z okolností je zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro vás.
  1. Reklamované Zboží je potřebné zaslat na adresu uvedenou v potvrzení Objednávky. Zboží při přepravě vhodně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození. 
  2. Při Reklamaci vám pošleme elektronické písemné potvrzení o uplatnění Reklamace, a následně také o jejím vyřízení. Wewell je povinna reklamaci vyřídit bezodkladně, nejpozději do 30 dnů, pokud se nedomluvíte jinak. V opačném případě můžete odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
  3. Účelně vynaložené náklady spojené s Reklamací je vám Wewell v případě oprávněné Reklamace povinna nahradit. O proplacení nás požádejte co nejdříve, nejpozději do 1 měsíce od konce lhůty pro uplatnění Reklamace, jinak na tyto náklady nebudete mít nárok.
  1. Kontaktní údaje pro uplatnění práv spotřebitele vůči Wewell: Wewell s.r.o., Veterná 8760/43, Trnava 917 01, Slovenská republika, e-mail: support@wewell.app.
  2. Uzavřením Smlouvy souhlasíte výslovně požadujete, aby vám byly Platformy a Služby zpřístupněny okamžitě. Berete na vědomí a souhlasíte s tím, že tímto ztrácíte právo odstoupit od Smlouvy ve lhůtě 14 dnů v důsledku úplného provedení těchto Služeb. 
  3. V případě, že mezi Wewell a vámi jako spotřebitelem dojde ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, jste oprávněni podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz. Případně také můžete využít platformu pro řešení sporů on-line zřízenou Evropskou komisí, která je dostupná na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Návrh můžete podat do 1 roku ode dne, kdy jste právo, které je předmětem sporu, uplatnili u Wewell poprvé. Mimosoudní řešení sporu můžete zahájit také on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy (https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS). Evropské spotřebitelské centrum Česká republika (http://www.evropskyspotrebitel.cz) je kontaktním místem podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES.
  1. Informace o Reklamaci vadného Zboží (uplatnění práv z vadného plnění) pro Zákazníky, kteří nejsou spotřebiteli
    1. Je-li vada Zboží podstatným porušením smlouvy mezi vámi a Wewell (t.j. takovým porušením, že kdybyste o porušení věděli předem, smlouvu byste neuzavřeli), máte právo:
      1. na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady nebo dodáním chybějícího Zboží; v případě dodání nového Zboží máte povinnost vrátit Wewell na své náklady původně dodané Zboží,
      2. na odstranění vady opravou Zboží,
      3. na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
      4. odstoupit od smlouvy s Wewell.
    2. Máte povinnost oznámit Wewell vámi zvolené právo při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady, jinak máte práva podle odst. 17.3 těchto Podmínek.
    3. Je-li vada Zboží nepodstatným porušením kupní smlouvy, máte právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
    4. Vadu Zboží musíte oznámit Wewell bez zbytečného odkladu poté, co ste ji mohli při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, nejpozději však do 2 let od převzetí Zboží.
  2. Různé
    1. Pokud bude kterékoli ustanovení těchto Podmínek považováno za nevymahatelné, bude dané ustanovení upraveno v rozsahu nezbytném k jeho vymahatelnosti. Pokud dané ustanovení nelze upravit, je odděleno od těchto Podmínek a všechna ostatní ustanovení zůstávají v platnosti. Pokud některá ze stran nevymáhá právo vzniklé na základě těchto Podmínek, nezříká se tím možnosti vymáhat takové právo v budoucnu.
    2. Informace týkající se vašeho Účtu (např. autorizace plateb, faktury, změny hesla nebo platební metody, potvrzovací zprávy, oznámení) vám budeme zasílat pouze v elektronické podobě, například prostřednictvím e-mailů na vaši e-mailovou adresu uvedenou při registraci.
    3. Poskytování Služby je založeno na jejím neustálém rozvoji a zlepšování. Z tohoto důvodu berete na vědomí, že Služby mohou být průběžně aktualizovány a upravovány. Výslovně si vyhrazujeme právo na úpravu Služby ve smyslu § 2389q Občanského zákoníku, a to zejména z následujících důvodů: přidávání/vylepšování funkcí, odstraňování obsahu, dodržování smluvních závazků/právních požadavků, technologický vývoj.
    4. Wewell je oprávněna činnost Platformy kdykoliv přerušit, pozměnit či ukončit.
    5. V případě jakýchkoliv dotazů nebo obav týkajících se těchto Podmínek nebo jiných zásad/podmínek nás prosím kontaktujte na adrese support@wewell.app.
Odemkněte více s aplikací
Podívejte se na podrobnou analýzu složek produktů
Nastavte si svůj jedinečný pleťový profil
Vytvořte si vlastní seznamy oblíbených produktů